Oficiální distributor AUTO i MOTO pro ČR a SK
Seat Cupra už 5 let víří vody nabité třídy ostrých hatch-backů a rodinných kombíků. Právě kombi verze označovaná Seatem jako ST se zaměřuje na „rychlé tatínky“ a od roku 2017 je posílená o dalších 10k na celé tři stovky. Navíc je zcela poprvé k dispozici i ve vezi 4x4. Tohle vynikající auto a zabiják supersportů měl vždy jediný problém, který ale umí od počátku existence modelu skvěle vyřešit REMUS. A stejně je tomu i u této poslední reinkarnace. Ano, jde o profesionálně naladěný výfukový systém a to rovnou ve všech 3 dostupných variantách – AXLE-BACK, CAT-BACK i zcela kompletní TURBO-BACK systém. 2 varianty mají plnou HOMOLOGACI.
Právě možnost výběru systému z hlediska dostupnosti se geniálně trefuje nejen do finančních možností majitelů, ale především do jejich individuální touhy posunout výkon a především zvuk na jinou úroveň libozvučnosti a sportovní agresivity. Jako u všech profesionálně laděných výfuků REMUS, i zde platí, že u všech variant je zvuk inženýry naladěný tak, že je příjemný a snesitelný i dlouhodobě (frekvenční ladění – více ZDE)
Vzhledově jsou všechny 3 verze systémů naprostá paráda a vypadají stejně podle typu Vámi vybraných koncovek, jež jsou dostupné ve 3 variantách. Zadní díl je totiž samozřejmě společný pro všechny 3 verze.
1. AXLE-BACK System
2. CAT-BACK System
3. TURBO-BACK System
Na obrázku je kompletní TURBO BACK System. Méně kompletní CAT-BACK je tvořen zadním dílem a středním rezonátorem. Samotný zadní díl je vlastně AXLE-BACK System.
Pro všechny systémy si můžete vybrat jedny z těchto nerezových koncovek