Oficiální distributor AUTO i MOTO pro ČR a SK

REMUS a DTM

DTM JE NEJTĚŽŠÍ ZKUŠEBNÍ LABORATOŘ NA SVĚTĚ

REMUS odstartoval dobrodružství DTM v sezóně 2017 jako vývojový partner Mercedes AMG. Zpracování závodních výfukových systémů DTM vyrobených z Inconelu se ukázalo být pro REMUS technickou výzvou z hlediska tváření za studena a svařitelnosti – výzvy, které společnost denně čelí také při sériové výrobě vysoce výkonných výfukových systémů pro supersportovní vozy. . Nejtěžší závodní série cestovních vozů na světě nabízí ideální prostředí pro prožití extrémních situací v tom nejčistším slova smyslu. Proto je logické, že REMUS prodloužil své partnerství s DTM. Závazek jako partner DTM slouží vývoji produktů a transferu technologií, abychom našim zákazníkům v budoucnu dodávali produkty nejvyšší kvality.

 

REMUS a 24H Nürburgring

Od roku 2019 je REMUS partnerem legendárního 24 hodinového závodu na Nürburgringu. To nám ukazuje jak moc REMUS patří k motoristickému sportu! Charakteristické logo společnosti je vidět na transparentech a displejích i na zadních oknech přibližně 160 závodních vozů, které soutěží v prestižním závodě na legendární Nordschleife. Pro REMUS je to velký závazek na nejvelkolepější závodní dráze na světě dokonalým pokračováním sponzorských aktivit. Na Nordschleife jsou vyžadovány vlastnosti, které dokonale odpovídají REMUS: spolehlivost, robustnost, špičkový výkon.Většina dnešních vozidel již používá elektronický plyn.

 

 

REMUS a F2 & F3

REMUS - TÝMOVÝ SPONZOR HWA RACELABJE

Historie společnosti REMUS ukazuje, že speciální vize se mohou stát skutečností. Odhodlání a důsledná týmová práce vedou k místu na vrcholu světa. Proto REMUS podporuje i mladé jezdce, kteří sní o kariéře v motorsportu a usilují o pole position na špici.

 

 

REMUS a RALLY

ELEKTRICKÁ ŠKODA S VLASTNÍM REMUS e-SOUND

Tato rallye Škoda RE-X1 Kreisel má pod podvozkem dva elektromotory a zvukový generátor REMUS. Škodu RE-X1 Kreisel nepohání turbobenzinový motor, ale dva tiše vrčící elektromotory. Související zvuková stopa motoru pochází od REMUS a je vydávána generátorem zvuku přes reproduktory pod předním a zadním obložením. Elektronicky generovaný zvuk motoru je regulací v soutěži. Ne proto, že by měl pilot menší problémy s odhadem vlastní rychlosti, ale proto, aby varoval na hluk zvyklého diváka na okraji tratí rallye před blížícím se elektrickým bolidem.

 

 

AKCE

SLEVA 7% Z CENY POWERBOXU při zakoupení dohromady s výfukovým systémem

Více informací

SLEVA 16% Z CENY PEDAL BOXU při zakoupení dohromady s Power boxem

Více informací