AKCE 10% SLEVA na jednotku pro zvýšení výkonu POWERIZER
Při nákupu výfukového systému REMUS a můžete získat slevu na jednotky POWERIZER (Powerbox) pro zvýšení výkonu bezpečným způsobem akční slevu 10%. Slevu požadujte zasláním objednávky na email písemně - info@remus-vyfuky.cz

KATALOG A CENY:
Existenci Powerboxu a konkrétní hodnoty zvýšení výkonu pro Váš vůz si ověřte na domovských stránkách výrobce těchto zařízení firmy DTE: https://www.chiptuning.com/cz/
OBJEDNÁNÍ: pro aplikaci slev proveďte objednávku přes email info@remus-vyfuky.cz Z uvedených cen Vám automaticky aplikujeme slevu 5%, dohromady s výfukovým systémem pak dokonce 10%.
Jak to technicky funguje?
- Vše funguje za pomocí „přemostění“ přes „chytrou jednotku REMUS a potřebné kabeláže pro napojení a přemostění vybraných snímačů (viz video níže). Remus řídící jednotka zpracovává a vyhodnocuje informace ze snímačů 1000x za sekundu a podle toho aplikuje odpovídající palivové mapy a vše samozřejmě podle Vašeho aktuálního nastavení, ale vždy absolutně bez překročení jakýchkoliv bezpečnostních limitů.

- Konkrétně se jedná o snímače tlaku turba, tlaku v sání, polohy vačkového hřídele a u dieselů tlaku paliva. U dieselových motorů dodejme, že celý systém Remus Powerizeru pracuje v součinnosti se systémem řízení DPF filtru, takže žádné obavy.
- Systém lze v servisu nejen snadno demontovat (odpojení z čidel netrvá podle přístupnosti více než 20 min), ale v případě potřeby si jej můžete dočasně odpojit během pár sekund připojením „elektronické záslepky“ místo Remus jednotky a řídící jednotka opět funguje se svými originálními palivovými mapami. To se může v některých situacích třeba hodit...

Jak se POWERIZER ovládá a jaký má přínos:
- Po montáži vyberete jeden ze 3 před-definovaných módů – ECO – SPORT – ECO a v rámci těchto programů dále pomocí tlačítek plus a mínus upravujete nastavení (zvyšování – snižování výkonu).
- To vše se děje samozřejmě s vypnutým motorem. Tímto způsobem si můžete postupně vybrat mód, který Vám nejvíce vyhovuje.
- Maximální zvýšení točivého momentu a tím i výkonu v celém spektru otáček je podle typu motoru od 10 až do 25%, u vysoce výkonných vozidel to bude spíše k 10%, u některých, výrobcem záměrně pod-dimenzovaných to může být právě až zmiňovaných 25%. A to bez jakýchkoliv negativních vlivů na motor a jeho komponenty (nikdy nejsou překračovány bezpečnostní limity). Samozřejmě jediným negativním efektem je logicky trochu rychlejší opotřebení spojky v důsledku vyšších přenášených momentů (například místo 200 tis km vydrží 170 tis) a i z těchto důvodů je velkým plusem a unikátní vlastností možnost úpravy výkonu na úroveň dostačující při běžné jízdě. Tímto tento efekt můžete eliminovat.
- Velkým benefitem je někdy i citelné snížení spotřeby v důsledku zvýšení točivého momentu v nízkých otáčkách, takže v reálu potřebujete ke stejnému zrychlení méně plynu. Otázkou pak zůstává, zda v realitě budete skutečně přidávat stále stejně a nebo se naopak budete rádi klouzat na větší vlně točivého momentu.
Ideální spojení s REMUS výfukovým systémem
Pokud existuje pro Vaše vozidlo jak výfukový systém REMUS, tak jednotka POWERIZER, neváhejte a aplikujte obojí. Budete naprosto nadšeni. Spojíte nejen nádherný a exkluzivní vzhled, ale skutečně fyzicky zažijete ten úžasný pocit zatlačení do sedačky s vídeňskou operou v zádech.
Existenci POWERIZERu i pro Váš vůz si zatím ověřte na domovských stránkách REMUS.EU Do našeho českého katalogu bude zapracováno v krátké době. Po sdělení nalezeného obj.č. (nebo nám sdělte Vaše vozidlo a ověříme) Vám díl objednáme.